21.02.2011

adehh!today i felt so tired laa.i dont know why la.x ckup tdo mybe plus klas dr kul 2 smpai 7 tanpa henti.woahhh.dasyat2.saya x suka replacement class.haha.n malam ni aku rase bosan gile babun.x de ke mmber2 aku nak mcg aku tnye kabar.hahaha.jgn harap la nak ada kan.

hurmmm,lagi 3 ari ade test math.wish me luck k ! drpd aku online lame2 bek aku study math ke,physic ke,chemist ke.ade gak ilmu yg masok kn?huhu.hurmm,to adek miera.abg mnx maaf psal aritu.klau dah x nak kontek isokey :)

woahhh,mende ape lg aku nak tulis ni.haaa,esok 22.02.2011 ade pilihan raye kt UiTM ni tapi aku x tau nak undi sape.kat matrik dlu pon aku men hentam keromo je undi sapa2.naseb la dye menang ke x.hahaaa.adehh,bila la nak abes sem 6.aku x nak duk lame2 kat penang ni.tah2 nanti tsangkot anak mami ke.naya aku.x sanggop x sanggop -,- .haha.k la setakat ni saja ceramah saya pd arini.Sekiann~~

No comments: